KICK OFF for DP Filter

For kunder. For samarbeidspartnere. For byen. For idrettslaget. Arrangementene er mange. Flowit gjør dem hyggelige og attraktive.

industriarbeidere

For eksisterende og potensielle kunder. For samarbeidspartnere. For byen. For idrettslaget. Arrangement-formene er mange. Flowit gjør dem både hyggelige og attraktive.

Vi fikk oppgaven med å legge til rette for DP FILTER sin  KICK OFF

Ny Logo, ny identitet og nye veger. DP Filterteknikk fikk ny identitet og dermed ny logo tidligere i år. Det betyr at de skal fremstå med en felles visuell identitet i alle sine digitale og trykte flater samt gi seg selv en ny-start og en revitalisering.

For å få optimalisere effekten må de og involvere humankapitalen i bedriften.

Det nytter ikke med «nye farger og nye fasonger» hvis vi ikke håndterer, bruker og føler eierskap og tilhørighet.

Målet var satt!

– Lansering og innsalg av ny identitet til bedriftens ansatte.

Flowit fikk altså oppgaven med å legge til rette for bedriftens KICK OFF

Ny visuell identitet skal styrke DP Filter. Kommunikasjonen skal fremstå helhetlig og det skal tydelig fremgå hvilke tjenester, tilbud og opplevelser DP Filter står bak.

Den nye visuelle profilen er utarbeidet av Tada og Stian Iversen.

Identitet

Identitet betyr det samme som personlighet, den man er. Identitet kan også betegne ens selvbilde eller selvoppfatning. Hvis noe er identisk, er noe fullstendig likt.

Som bedrift

Identitet brukes som den del av Bedriftens selvoppfatning som oppleves som særlig sentral, ekte og typisk for bedriften. «Å finne sin identitet» vil si å danne et selvbilde man føler man leve opp til, og som svarer til dette bildet. Det kan også utvides til bedriftens selvforståelse og posisjonering i sitt marked og som sosial, kulturell og ellers identitet i bybildet. (sponsor, bærekraft, miljø osv)

Vi i Flowit er derfor opptatt av å treffe med aktivitet og innhold i et arrangement da vi mener det må stå stil med deres identitet.

Folkelig – Samlende – Faglig vekt – Konstruktive – Inkluderende – Joviale – Standhaftige.

Flowit Satte sammen et innhold med base i “all inclusive”

  • Vorspiel
  • Middag
  • Gaver
  • Artist
  • Taler
  • Konferansier
  • Logo lansering og effekter
  • Koordinering
  • Digitale flater men logo som rullerer
  • Gjester som taler og presenterer:
    • Geir Andre Sjursen – vinpresentasjon
    • Cato Thorsen – Toastmaster
    • Musikk artist – Gunnar Andersen
    • Hilsen fra ordfører i Tysvær og Haugesund

Utover dette så pyntet vi kaien i Haugesund med DP Filter flagg ala 17. mai samtidig som vi kjørte logo presentasjoner på Digitale flater ved ankomst og undervegs.

Vi bestilte og, i  1 uke, annonsere LOGO skifte med en koselig hilsen på Radio 102

Hensikten er å bygge opp under lanseringen og forsterke eierskapet og budskapet.

Vil du vite mer om hvordan vi kan hjelpe deg og din bedrift med tilsvarende arrangement?

Trykk her ->

Len deg tilbake – vi tar rattet

Andre kundehistorier

Skroll til toppen